Direktlänk till inlägg 5 april 2008

Hello everybody allihopa!

Av Joshua - 5 april 2008 00:42

Ännu en vecka har gått.. Åhh jaa! Mycket har hänt! Blivit lurad den första april :P Sen börjat på ett nytt jobb! Åh mycket träning och lite annat.. Woho!


Jag kan ju ta åh berätta vad som hände den 1a april. Ni som läser min blogg och som kanske inte känner mig, ska veta att det gått en tid nu sedan min kära flickvän åkte iväg på en resa. Som alla förhållanden gör kan det gå upp och ner. Ska inte gå in på några detaljer, men det kanske inte har varit tipp topp sist vi pratades vid. Dagen efter då vi pratade, var då den 1a april. Får jag ett sms av min tjej, där hon berättar att hon inte berättat en sak under vårt senaste samtal. Hon säger att det är svårt att berätta en sådan sak på detta avstånd... Hon säger förlåt... Jag älskar dig. Kanske är gravid....


WHATAFUCK?!? För det första! Jag har ingen tanke på att det är 1a april, och defenitivt inte en tanke på att Thérése har kollen på det. För det andra! Eftersom vårat samtal dagen innan inte var super så tror man ju inte att det är dags för roligheter åå skämt.. Såklart att man går på det! För det tredje! VEM ÄR PAPPAN?!?! Jaaag? Hon säger förlåt?? Hon säger: Jag älskar dig? What?!?! Fattar inte... Skulle ju märkas om det var jag! Såå man drar slutsatsen att hon varit med någon annan.. Shit! Jag gick på den! Helt sjukt! Inte det roligaste skämtet, inte det som kanske passar så bra just nu? Men hon vet ändå hur man får Joshen att bli glad och lycklig efter ett sånt aprilskämt! ;)


Nytt jobb! Har börjat på Coca Cola nu! Känns kanon! Ska sitta i kundservice och knappa på en dator och sitta i telefon dagarna i ända. Ett helt nytt jobb för mig, med hur mycket nya saker som helst som man ska lära sig och kunna. Men med alla nya jobb så är det väl så? :p Känns bra att det är så nära också!


Mycket träning har det även varit under veckan. Med det nya jobbet blir det även innebandy och gymtider nu i framtiden.


Ska sova nu! Fotbollsmatch imorgon!


PEACE, LOVE and UNDERSTANDING! 

 
 
Ingen bild

Lina

8 april 2008 20:47

Haha. Det var ju iof ett valdigt ondskefullt aprilskamt om jag far saga det sjalv! Det later som ett typiskt "tege- & Carropahitt".

Jobbar du pa coca cola numer?? Det later ju alldeles klockrent! Fy vad harligt for dig.

Sjalv ar man sjuk... SKABB! Idag mar vi inte sa bra.. men lite strand pa det kommer sakert att gora saker och ting battre hehe. Vi har bara en och en halv vecka kvar av den har terminen!! Sen foljer tva veckors LOV! HAHA! Underbart...

Precis. Somliga kommer ju hem snartare an du tror... sa langta inte for mycket. Jag daremot ska nog stanna har for alltid :D

Ma sa gott!!! Puss och kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joshua - 23 maj 2008 12:45

Jag har funderat, jag har studerat, jag har insett. Insikten har gett mig många känslor.   Jag har under mesta delen av mitt liv undvikit saker som ger ett behov. Ett behov som man kontinuerligt måste ha. Jag pratar om beroende framkallande saker. J...

Av Joshua - 22 maj 2008 22:21

Allt är väl relativt? Men inte nu... Mer åt helvete rent ut sagt. Jag vill bara skita i allt! Dra iväg så långt bort som man bara kan!  Själv..   Mr SUCKER längst ner på the fucking bucket har talat för dagen! 22:22 han drömmer sig bort och önskar!  ...

Av Joshua - 4 maj 2008 23:33

Det var ju ett tag sen sist.. Tiden går fort..   Du som läser detta kan börja fundera på om du någon gång fått iakta något obehagligt, skrämmande eller något som bara gett en jobbig känsla. Du kan även börja fundera på om du någon gång varit i en si...

Av Joshua - 22 april 2008 23:05

Njuuuuter av en 93min lång fotbollsmatch och vad händer 1 sekund innan avblåsning? SJÄLVMÅL!!!!!! ASSÅ!!!!!!!! LIVERPOOL VAD HÄNDER?!?! GÅR INTE BESKRIVA KÄNSLAN JUST NU!...

Av Joshua - 22 april 2008 19:02

Kroppen var så trött, så fysiskt trött igår kväll. Jag somnade inte förrän sent. Huvudet gick på högvarv, rumspolaren hade kompisar på besök vilket inte gjorde saken lättare. Jag somnade och med en känsla av att man bara slumrat till var det dags att...

Ovido - Quiz & Flashcards