Alla inlägg den 13 april 2008

Av Joshua - 13 april 2008 22:10

Älskling!


Jag har en ny mobil! 

Av Joshua - 13 april 2008 12:36

Det finns saker i livet som man verkligen vill göra. Det finns hinder och även svåra beslut. Beslut som kan påverka hela ens framtid och liv. Sen finns det andra saker som är viktiga och betydande. Det finns alltid en massa valmöjligheter vilket kan vara bra, men också väldigt krävande. Man måste noga gå igenom och fundera på vad som är rimligast och bäst för än själv och ens framtiden. Jag upplever detta i mitt liv just nu. Många saker är väldigt tunga att bära på. Man vill ha hjälp!


Det går bra för mig just nu, bättre än vad det har gjort tidigare månader iallafall. Jag har ett jobb att gå till varje dag. Bara det underlättar så mycket! Har inte gått så bra med letandet av boende. Försöker och försöker varje dag, och jag hoppas att jag snart finner. Om någon kan hjälpa så säg gärna till!


Jag känner mig otroligt stressad! Har planerat så mycket innan tjejen kommer hem. Åh jag vill verkligen få saker och ting gjort innan dess. Det ska bli såå kul och såå skönt att få vara och umgås tillsammans igen! Har saknat det!


Nu ska jag iväg på ärenden!


Puss&Kram Skumbanan! 



Ovido - Quiz & Flashcards