Direktlänk till inlägg 19 april 2008

A man got to do what a man got to do!

Av Joshua - 19 april 2008 18:09

Sitter med svettiga kläder efter en fotbollsmatch som spelades för 4 timmar sedan. Hehe känns rätt bra :P Fastnade framför TVn där årets innebandy final spelades. Ojoj vilken dramatik. Warberg tog hem det efter straffar. Riktigt spännande även om jag inte höll på något av lagen. Men det var kul att titta. Jag har blivit mycket mer sportintresserad. Ingen nörd, men jag har börjat titta på viktiga matcher i fotboll, innebandy, ishockey. Sen lite riktig sport såsom ultimate fighting =) Denna veckan har gått riktigt fort! Har jobbat hela veckan. Har gått jätte bra på jobbet! Alla är jätte schysta och de är hjälpsamma. De peppar åh ger mycket goda komplimanger (kanske för att jag är en så go åå charmig kille) men jag känner även att jag har lärt mig en hel del och klarar mig bra. Känns grymt kul!


Har även varit duktig med träning denna vecka. Innebandy me jobbet i måndags. Seriöst innebandy är inte min sport men i måndags var de det. Jag gjorde iofs inga mål, men jag styrde upp spelet och ingen gick förbi mig utan att bli av med bollen :P Jag skapa mycket också, kändes skit kul! Det var många som undra vem det nya stjärnskottet var :P Sen i tisdags spelade jag badminton. Det var kul, men stel som man blir efter ett hårt pass som i måndags gick det sådär. Sen på onsdagskvällen blev det fotbollsträning. Gick bra och jag sprang ganska mycket. Torsdagen blev det badminton igen. Gick inte alls bra, men alltid kul att röra på sig. =) Det blev vila på fredagen och uppladdning med mycket kolhydrater och protein. Sen så spelade jag match idag. Vi förlora med 3-4 men jag är nöjd med min prestation. VI har gått upp en division och det märks. Men tror det kan bli en bra säsong om det blir mer seriös träning.


Ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag ta fram Ellinore. Hon har legat i sitt fodral ett tag nu och mina fingrar törstar efter sträng. Om inget speciellt lockar ikväll blir det en skön och avslappnad lördagskväll. 


Imorgon blir det resturang med familjen. Trevligt trevligt.


HEJSVEJS ÄT EN GNEIS =) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joshua - 23 maj 2008 12:45

Jag har funderat, jag har studerat, jag har insett. Insikten har gett mig många känslor.   Jag har under mesta delen av mitt liv undvikit saker som ger ett behov. Ett behov som man kontinuerligt måste ha. Jag pratar om beroende framkallande saker. J...

Av Joshua - 22 maj 2008 22:21

Allt är väl relativt? Men inte nu... Mer åt helvete rent ut sagt. Jag vill bara skita i allt! Dra iväg så långt bort som man bara kan!  Själv..   Mr SUCKER längst ner på the fucking bucket har talat för dagen! 22:22 han drömmer sig bort och önskar!  ...

Av Joshua - 4 maj 2008 23:33

Det var ju ett tag sen sist.. Tiden går fort..   Du som läser detta kan börja fundera på om du någon gång fått iakta något obehagligt, skrämmande eller något som bara gett en jobbig känsla. Du kan även börja fundera på om du någon gång varit i en si...

Av Joshua - 22 april 2008 23:05

Njuuuuter av en 93min lång fotbollsmatch och vad händer 1 sekund innan avblåsning? SJÄLVMÅL!!!!!! ASSÅ!!!!!!!! LIVERPOOL VAD HÄNDER?!?! GÅR INTE BESKRIVA KÄNSLAN JUST NU!...

Av Joshua - 22 april 2008 19:02

Kroppen var så trött, så fysiskt trött igår kväll. Jag somnade inte förrän sent. Huvudet gick på högvarv, rumspolaren hade kompisar på besök vilket inte gjorde saken lättare. Jag somnade och med en känsla av att man bara slumrat till var det dags att...

Ovido - Quiz & Flashcards