Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Joshua - 3 februari 2008 23:03

av Thérése den 23 december 2007

Kom och krama mig, pussa mig pa kinden och sag att du alskar mig. Som du brukar gora. Jag behover dig.

Jag langtar hem. Utan dig ar jag halv. Det blir liksom aldrig lika perfekt.


Jag är så kär i min tjej! Hon är i Thailand nu, och reser runt i asien. Idag är det 102 dagar kvar tills hon kommer  hem. Alltså lite mer än 3 månader kvar.

Det är väldigt jobbigt eftersom vi delat och umgåtts så mycket innan hon åkte. Tiden som vi är utan varandra är egentligen inget hinder, bara ett bevis på att det vi har är äkta!


Jag är halv här hemma utan dig! Jag saknar dig och jag älskar dig! Från mig till dig min tuttifrutti!


123 Ching! 

Av Joshua - 3 februari 2008 14:11

I believe in memories. They look so, so pretty when I sleep
Hey now, and when, and when I wake up, You look so pretty sleeping next to me.

But there is not enough time, And there is no, no song I could sing. And there is no combination of words I could say But I will still tell you one thing,


We're better together

Av Joshua - 3 februari 2008 13:47

I can't live with or without you! Visst har man kännt så! Gryyym låt!

Av Joshua - 3 februari 2008 02:03

Sov gott! Dröm sött! Jag har alltid lärt mig att man ej skall somna i vredesmod, ej heller om man är osams med någon.. En bra princip! 

Jag ger en tanke till alla de som jag bryr mig om och älskar..


Man kan somna in och inte vakna igen.... 

Ovido - Quiz & Flashcards