Alla inlägg den 21 december 2007

Av Joshua - 21 december 2007 22:24

Likt en diamant i skyn, skimrar ditt ansikte i mina tankar då dagens solljus reflekteras på bilens glasruta. Jag inser att min körning handlar mer om dig än min koncentration vid ratten. När tanken slår mig tänker jag åter på dig att du nog skulle vilja att jag koncentrera mig mer på min körning.


När man kom fram till Västerås var det fullt på parkeringen vid MediaMarkt. Crazy vad mycket folk!!! Hela dagen var det fullt ös! Lunchen var på snabba tio! Sen back in buisness! Sålde personligt rekord idag! Men imorn blir det lätt mycket mer!


Julen skall ju vara lugn och harmonisk, eller? Men jag blir ju helt till mig när jag ser alla yra runt som höns! Bli lite mer civiliserade!! Man kan fortfarande se sig för? Vara artig? Inte bara tänka på sig själv? För julen handlar väl inte bara om en massa paket? Nu är jag inte den enda som stör sig på det här. Men endå asså!?!? Man ser ju en hel del bland alla de människor som strömmar förbi när man står i en butik en dag som denna innan julafton!


Jag sover i Västerås inatt. Ska bli skönt att åka en mindre bit!

 Jul, jul strålande jul! En jul utan snö igen? Man får börja vänja sig. Tack för alla ni (även jag själv) som bidrar till växthuseffekten! Vi går under!


Sov gott alla tomtenissar! Älskling jag tänker på dig!


(Josef & Emmy, mina syskonbarn som söta små tomtenissar!)



Ovido - Quiz & Flashcards