Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Snacka om att man vänt på dygnet!

Av Joshua - 6 februari 2008 15:45

Imorses somnade jag 04:15.. Jag ligger och slummrar som en stock tills mobilen ringer vid 10:15. När jag hör mig själv svara så låter jag grymt trött. Det är en skön snubbe som vill att jag kör lite budbil åt honom. Varför inte? Jag är fett trött men va spelar det för roll? Han hämtar mig strax därefter och så va man ute och körde budbil igen. Jag körde några veckor i somras typ 2. Hade glömt att jag är urusel på att hitta. Så man får ringa hela tiden. Jag var även rätt seg idag, regnet gjorde mig inte på bättre humör. Jag va klar med 6 leveranser kl. 15:00. Hmm ja vet inte om det är godkänt? Men nu sitter jag hemma igen och känns skönt att man har gjort något vettigt idag.  Blir förmodligen ännu mer körningar imorgon, är sådär taggad. Men money.. Easy come, easy go...


På fredag blir det Borås! Ska bli kul att träffa massa människor som man växt upp med! Det blir party och förmodligen basketkväll som gamla goda tiden.


Nu vrålar min mage efter MAAAAT! Så nu ska kocken Josh kliva fram i rampljuset åh laga något gott, snabbt och inte alltför onyttigt. Blir väl pasta med korv eller nått liknande :P


Punkt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joshua - 23 maj 2008 12:45

Jag har funderat, jag har studerat, jag har insett. Insikten har gett mig många känslor.   Jag har under mesta delen av mitt liv undvikit saker som ger ett behov. Ett behov som man kontinuerligt måste ha. Jag pratar om beroende framkallande saker. J...

Av Joshua - 22 maj 2008 22:21

Allt är väl relativt? Men inte nu... Mer åt helvete rent ut sagt. Jag vill bara skita i allt! Dra iväg så långt bort som man bara kan!  Själv..   Mr SUCKER längst ner på the fucking bucket har talat för dagen! 22:22 han drömmer sig bort och önskar!  ...

Av Joshua - 4 maj 2008 23:33

Det var ju ett tag sen sist.. Tiden går fort..   Du som läser detta kan börja fundera på om du någon gång fått iakta något obehagligt, skrämmande eller något som bara gett en jobbig känsla. Du kan även börja fundera på om du någon gång varit i en si...

Av Joshua - 22 april 2008 23:05

Njuuuuter av en 93min lång fotbollsmatch och vad händer 1 sekund innan avblåsning? SJÄLVMÅL!!!!!! ASSÅ!!!!!!!! LIVERPOOL VAD HÄNDER?!?! GÅR INTE BESKRIVA KÄNSLAN JUST NU!...

Av Joshua - 22 april 2008 19:02

Kroppen var så trött, så fysiskt trött igår kväll. Jag somnade inte förrän sent. Huvudet gick på högvarv, rumspolaren hade kompisar på besök vilket inte gjorde saken lättare. Jag somnade och med en känsla av att man bara slumrat till var det dags att...

Ovido - Quiz & Flashcards