Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Joshua - 17 januari 2008 13:39

Den här killen kan inte ha några kulor asså... :P

Av Joshua - 17 januari 2008 12:50

Sitter framför min datorskärm och äter dagens första mål. Havregröt med äppelmos,kanel och mjölk. Mättsamt och nyttigt.. Igårkväll var jag och spelade badminton med Jossan, Skalle, Calle och Björn. Det var roligt, man förlora självklart inte någon match! :P Ikväll blir det premiär för ny träning, ska köra boxfys. Efter den träningen blir det badminton igen med brorsan. Ska bli intressant och se hur mycket man klarar av och hur mycket jag kan röra mig imorgon. :)


Just nu känns många saker rätt jobbigt.. Vill ha ett jobb som jag kan gå till varje dag. Har visserligen ett jobb, men det är bara några dagar i veckan så det känns inte så kul. Har även köpt ett telefonkort till Asien, får det inte att funka. Det är frustrerande, nog med att man knappt hör av sin flickvän därborta tänkte jag att detta kunde underlätta. Men jag får det inte att funka som sagt.. :( Finns andra saker som också är rätt frustrerande just nu. Jag hoppas att jag finner svar på dessa snart innan det blir försent....


P.S Sabes! Usted está en mi corazón!

Ovido - Quiz & Flashcards