Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Joshua - 28 januari 2008 10:45

Godmorgon! Blev väckt 07:40 idag. Lite segt men gick upp utan att klaga och åt lite frukost. Sen åkte jag, Jonas och Ninni för att lämna Jonas på hans jobb. Sen drog jag och Ninni till badmintonstadion vid skanstull och spelade från 08:45 - 10:10. Riktigt skönt att börja en dag på det viset! Ska strax bli klippt, sen blir det väl lite lunch. 


Ikväll ska jag träna boxningsfys, måste göra det nu. Träning mår man bra av! :D Hoppas ni kan lämna en kommentar i stil med (åhh Josh önska att jag kunde vara lika flitig på att träna som du) :P ahh ni fattar, ja behöver uppmuntran så att detta ska hålla i sig! Okej?! Det här är ju typ min träningsdagbok så stötta mig nu! ;)


Peace Out! 

Av Joshua - 28 januari 2008 00:07

Sitter framför en Mac!!! Helt otroligt! Jag är verkligen ingen Mac människa, inte för att jag har något emot Mac men jag är uppvuxen med Pc och med all sannolikhet så kommer jag fortsätta använda Pc. Mac har schyyst design, ett operativsystem som jag inte alls kan. Så om jag skulle skaffa en Mac skulle det självklart vara pga designen. Är som sagt inte hemma. Är hos min syster och hennes man i nacka. Ska sova här strax. Har spenderat en trevlig liten myskväll här med ytterligare 2 syskon där det bjöds på nybakade kardemumma muffins och sällskapspel. Först poker och sedan Settlers. Gick inge vidare på något av spelen för min del. Men men otur i spel tur i ?? 


Jag är trött och ska hoppa i kojs så fort jag är klar här! Imorgonbitti blir det badminton, klippning och möjligtvis lite shopping. Sov gott ni där ute! Alla själar som inte har en säng att sova i får en tanke nu! .................


Alla vänner nära och kära, ta hand om er! En ny vecka imorgon vilket betyder nya tag, nya krafter och sist men inte minst att fatta goda beslut!


I'm Joshua and this is joshens blogg!

Over and Out! :D:D:D:D:D 


Ovido - Quiz & Flashcards