Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

Smärta Top 10!

Av Joshua - 31 januari 2008 00:01

Tänk dig den mest fruktansvärda smärta! Det värsta, absolut värsta du kan tänka dig. Ganska hmm ska inte säga kul, men absolut en tanke man kan suga på ett tag. Sug ett tag nu! :)


Så här kan man börja tänka: Hur mycket kan man frysa tills man dör till exempel. Att vara naken i en -5 kall snöstorm. Det måste ju suga ganska hårt! Ja menar, ja klagar på när det är 0 gradigt i väntan på en buss.

Eller tänk dig maximal värme. Att i en långsam process stekas ihjäl. Romarna gjorde ju det på en del av sina offer. Skar av hälsenorna på folk och lät dem stekas ihjäl i den heta solen mitt i en stor öde öken. Gamar och andra asdjur börjar äta på dig medans du är halvt medvetslös. Måste också suga ganska hårt!

Att bli pinad, alltså torterad måste ju ändå vara värst. Då är det en tanke bakom allt som sker med din kropp, får inte bli en överväldigande smärta så att man tuppar av utan måste vara precis där gränsen går mellan ett vaket medvetande..

Sen kan det absolut förekomma olyckor. Men då är man ju aldrig beredd på smärtan. Men det kan göra riktigt ont ändå. Som att bryta ett ben i kroppen. Det gör så förbannat ont! Isande och dunkande känsla! Svårt att förklara men det suger att bryta något ben asså!


Men åter till den värsta smärtan! Här är en grejj som ligger på min Top 10!


Tänk dig att du är ute och går i skogen helt själv. Plötsligt hör du ett vrål och bakom dig står en brutalt stor brunbjörn på bakbenen åå visar sin grymma keft, alla mäktiga tänder som bara skriker efter att få tugga i sig ditt kött. Vad gör man? Jo man grips av panik och lägger sig inte på marken och spelar död som alla säger att man ska! Tänk! Man springer som en Jude skulle ha gjort me 50 nazister bakom sig med automatvapen. Springer för glatta livet!!! Man kan dock inte klättra upp i ett träd för björnar är grymma på att klättra. Så det är bara fortsätta springa! Du springer tills benen inte bär längre. Du hoppas att ett mirakel ska inträffa, att björnen tycker du är ful och går sin väg. Men det händer inte.. Björnen luffsar fram mot dig och börjar slita och dra i dina kroppsdelar. Du är vid medvetande och ser på när djuret äter upp dig och dina lemmar... Detta måste ju suga ganska så jätte hårt!


Jag orkar inte komma med mera tankar just nu. Hoppas ingen tar illa vid när jag skriver! Har inget emot Judar eller Nazister tänkte jag säga :P Men det har jag! Alltså jag har inget emot Judar, men jag har något emot Nazister.


Kom gärna me lite tankar! Skulle vara rätt kul å veta vad ni tänker kring smärta! Eller så kan ni bara säga att jag är störd eller nått, för då har jag lyckats! :)


Over and Out!

 
 
julia

julia

31 januari 2008 01:02

Men vafan får du allt ifrån =) och jag som brukar tänka attt drunkna i en pool som nån plötsligt lägger en glas skiva över.. hojja, men riktigt roligt att läsa. jag lägger till dig i mina länkar if you dont mind

http://weqw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Juden

31 januari 2008 08:56

Jadu Joshen :P. jag skulle nog säga att en björn ganska milt sätt och gå, hellre det än de ovannämnda. Men trevligt är det inte:P. Men psykisk tortyr i kombination med fysisk dominerar nog mína top tio.

Och a tro mig Nazister suger :P.

ps Juden förblir annomnym för alla utom Josh i och med att vi tyvärr lever i en farlig värld :P

Förslag till nästa inlägg Josh vore de tio bästa sakerna som kan hända dig.

Aja vi hörs nog på lördag/fredag ha det bäst

 
Ingen bild

Lina

1 februari 2008 04:28

Jadu... For tillfallet ar min varsta skrack att sla huvudet i revet nar jag surfar, eller att bli uppkakad av en haj... eller att stota pa en gigantisk spindel. Det skulle helt klart suga.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joshua - 23 maj 2008 12:45

Jag har funderat, jag har studerat, jag har insett. Insikten har gett mig många känslor.   Jag har under mesta delen av mitt liv undvikit saker som ger ett behov. Ett behov som man kontinuerligt måste ha. Jag pratar om beroende framkallande saker. J...

Av Joshua - 22 maj 2008 22:21

Allt är väl relativt? Men inte nu... Mer åt helvete rent ut sagt. Jag vill bara skita i allt! Dra iväg så långt bort som man bara kan!  Själv..   Mr SUCKER längst ner på the fucking bucket har talat för dagen! 22:22 han drömmer sig bort och önskar!  ...

Av Joshua - 4 maj 2008 23:33

Det var ju ett tag sen sist.. Tiden går fort..   Du som läser detta kan börja fundera på om du någon gång fått iakta något obehagligt, skrämmande eller något som bara gett en jobbig känsla. Du kan även börja fundera på om du någon gång varit i en si...

Av Joshua - 22 april 2008 23:05

Njuuuuter av en 93min lång fotbollsmatch och vad händer 1 sekund innan avblåsning? SJÄLVMÅL!!!!!! ASSÅ!!!!!!!! LIVERPOOL VAD HÄNDER?!?! GÅR INTE BESKRIVA KÄNSLAN JUST NU!...

Av Joshua - 22 april 2008 19:02

Kroppen var så trött, så fysiskt trött igår kväll. Jag somnade inte förrän sent. Huvudet gick på högvarv, rumspolaren hade kompisar på besök vilket inte gjorde saken lättare. Jag somnade och med en känsla av att man bara slumrat till var det dags att...

Ovido - Quiz & Flashcards