Alla inlägg under januari 2008

Av Joshua - 23 januari 2008 23:30

Igår somnade jag med TV och dator påslagna samt kläderna på. Jag var trött.. Vaknade imorse och tog det lugnt. Min brorsa som fyller 24 idag slog en pling och undra om jag ville spela golf. Vi stod och slog i en inomhus hall i en timma. Det var fett kul och svårt. Men det gick bra! Efter det drog vi in mot stan och spelade badminton i nästan 1h 30 minuter. Sen satte man sig på bussen hem. Väl hemma blev det lite chill och snart var man påväg igen för 2h badmintonspel med det vanliga onsdags gänget. Kände att det drog musten ur mig, fick spö av Jossan 2ggr i rad hehe. Kul att man kan göra någon glad iallafall! Efteråt sätter man sig i bilen och börjar åka. Efter en stund ut på motorvägen ser skalle en såndär pappersbit med plast runtomkring. :/ En P-böters lapp.... Seeegt! Vi dela på det vi som satt i bilen, det landa på 300kr. Inte hela världen men ändå, lite onödigt.. Glömde bort p-skivan totalt! Så nu har man fått sin första P-Bot! Woho!!! :/


Nu är jag riktigt dryg i skallen, Scrubs går på TV:n som gör att jag får en massa fina avbrott i skrivandet :P Snart blir det sovdags med befogat dreggel på kudden! :D 


Lev väl! 

Av Joshua - 20 januari 2008 21:38

Jag önskade att tiden kunde springa iväg.. Men det finns en vilande förbannelse över all tid om man har tråkigt.. Jag har sprungit mycket denna vecka som krypit förbi, sprungit just för att tiden ska springa iväg.. Resultatet är att det har gått några dagar sen jag tog första löpsteget, har även fått klart för mig att det inte finns några genvägar för att komma i bra form och min kondition har faktiskt förbättrats!


Veckan som varit har även varit den värsta på väldigt väldigt länge.. Jag har varit hemma för det mesta.. Det har varit riktigt riktigt seegt och deprimerande. Så nu är det slut på "ensam hemma dagar" under veckan!

Att sakna och längta efter någon är något av det mest nedbrytande! Speciellt om man tänker på det hela tiden! Känns som om senaste 2 veckorna bara varit väldigt långa då man inte fått någon riktig bekräftelse på att man verkligen är den där killen som fanns innan man åkte och som är här hemma och bara väntar, saknar och älskar...


Mayby surrounded by a million people I still feel all alone just wanna go home.. Oh I miss you, you know!


Jag kan inte springa ifrån det här! Du lever bland dina drömmar nu! Jag är här hemma och väntar! Sen börjar mitt/vårat liv bland de så efterlängtade drömmarna när du kommer hem!


You are my home Thérése...

Av Joshua - 19 januari 2008 14:00

Det här är bra grejjer! Åh det kommer ni få se mer av!

Av Joshua - 18 januari 2008 11:18

Den här låten gillar jag starkt! Tack Älskling för att du bjöd med mig på deras konsert! Helt super!

Av Joshua - 18 januari 2008 11:17

Glöm inte trycka på Kategorier, då får man lite bättre sammanhang!

Av Joshua - 17 januari 2008 13:39

Den här killen kan inte ha några kulor asså... :P

Ovido - Quiz & Flashcards