Alla inlägg under februari 2008

Av Joshua - 15 februari 2008 00:43

Hi mum! How's it goin at home? Do you miss me? Its cool here, most chillin around, you know tv games and movies ;)


I think Im getting sick.. But I'll be fine.. Say hi to dad from me! And you other guys at home, stay in one peace til I see you again! Love ya!



Av Joshua - 11 februari 2008 15:18

Hej Borås! Rätt kul att vara här asså! Blir kvar här nästan hela veckan, men har inga funderingar på att göra nått speciellt. Ska väl mest ta det lugnt åh hänga me Danne å resten av alla polare. Det är kul att träffa människor som man känner. Vilket man inte gör så ofta i sthlm. I lördags blev det fest! Var på ett ställe där man skulle klä ut sig! Vilket var riktigt roligt! Vi var Blink 182! Hoppas ni som läser har det bra! Nära åh kära, vi ses och störs!


// joshen <3

Av Joshua - 11 februari 2008 15:07

Igår fick jag prata med min tjej som fyllde 20 år! Vi pratade lite mer än 1 timma. Vilket är det längsta samtalet hittils! Det gav mig verkligen väldigt mycket, det känns mycket bättre nu än va det har gjort på väldigt väldigt länge! Saknar henne, men det känns kul att hon får göra det här!


Jag älskar dig!

Av Joshua - 7 februari 2008 13:17

Release me!

Av Joshua - 7 februari 2008 12:58


My mind is full of you and my heart wants to go on threw.

It hasn't gone a single day that I'm not bin thinking about you.

If feel sick, I feel pain and I wan't to move on.


I don’t wanna be here anymore, I don’t wanna knock on your stupid door,

cause right now in my life I feel that I’m lost without you.



I don’t wanna cry for you no more. And I don’t wanna feel stupid for sure.

I have tried so many ways, trying to erase you out of my mind...

Av Joshua - 6 februari 2008 16:38

Ingen musikvideo tyvärr. Förstår inte att alla älskar "How to save a life" Det är deras sämsta låt! Den här är mycket bättre! ;)

Av Joshua - 6 februari 2008 16:30

Jag diggar James jätte mycket! Han sjunger verkligen grymt bra! Bra låt!

Av Joshua - 6 februari 2008 15:45

Imorses somnade jag 04:15.. Jag ligger och slummrar som en stock tills mobilen ringer vid 10:15. När jag hör mig själv svara så låter jag grymt trött. Det är en skön snubbe som vill att jag kör lite budbil åt honom. Varför inte? Jag är fett trött men va spelar det för roll? Han hämtar mig strax därefter och så va man ute och körde budbil igen. Jag körde några veckor i somras typ 2. Hade glömt att jag är urusel på att hitta. Så man får ringa hela tiden. Jag var även rätt seg idag, regnet gjorde mig inte på bättre humör. Jag va klar med 6 leveranser kl. 15:00. Hmm ja vet inte om det är godkänt? Men nu sitter jag hemma igen och känns skönt att man har gjort något vettigt idag.  Blir förmodligen ännu mer körningar imorgon, är sådär taggad. Men money.. Easy come, easy go...


På fredag blir det Borås! Ska bli kul att träffa massa människor som man växt upp med! Det blir party och förmodligen basketkväll som gamla goda tiden.


Nu vrålar min mage efter MAAAAT! Så nu ska kocken Josh kliva fram i rampljuset åh laga något gott, snabbt och inte alltför onyttigt. Blir väl pasta med korv eller nått liknande :P


Punkt

Ovido - Quiz & Flashcards