Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Joshua - 4 mars 2008 10:06

Är det inte en underbar dag vi har idag idag idag? :P Vädret här i Sverige växlar verkligen mellan härligt vår väder med sol och typiska vårbriser medans vissa dagar är gråa, kalla med regn eller snö som nu i helgen. Jag vill verkligen inte få en vinter nu som vi aldrig fick. Nu ska våren komma med kraft och fart!


Bra väder ger inte bara en skön känsla för ögat, utan det ger hopp, upprymdhet samt energi! Hoppas verkligen att det håller i sig ända tills sommaren!


Sen min kära åkte på sin resa i december flyttade min kompis in hos mig i min lägenhet. Det har varit sisådär. Tro det eller ej, men det var mycket enklare att bo och leva tillsammans med tjejen. Det känns som om det är ett enda kaos där hemma nu. Man får aldrig en ensam stund längre. Det är alltid minst en eller två kompisar till min kompis där. Åh kompisarna i sig ska alltid ha koll på när jag kommer hem. Känns helt sjukt när jag tänker på det. Men får jag jobb nu så kommer jag lösa detta. Det kanske sätter sina spår men då får det göra det.


Har inte bott hemma nu på två veckor då jag varit hundvakt åt en familj som åkte till Thailand. Ganska kul faktiskt. Jag känner denna familjen genom min flickvän. Det är hennes barndoms vänners familj. Bara lite komiskt, pojkvännen till henne får vara hundvakt åt hennes barndoms kompisars familj medans de åker till Thailand och även träffar henne :P haha!


Nu ska det ätas frukost och därefter ut i solen på promenix med hunden. (Detta inlägg är faktiskt lite tillägnat till dig Liiina!) ;)


Chill out!

Ovido - Quiz & Flashcards