Alla inlägg den 17 november 2007

Av Joshua - 17 november 2007 15:38

Har ni tänkt på hur vi lever idag? Alltså inte precis idag utan i den tid vi lever i. Man måste prestera! Man måste vara vass, på hugget, framgångsrik! Man måste vara bäst på det man gör! Man måste ha en utbildning! Man måste veta vad man vill bli! Jag kan fortsätta hur länge som helst.. 


När jag tänker på mig själv, hur jag ligger till så flyter jag bara runt just nu. Visserligen jobbar jag, men jag har inget fast jobb. Jag har bara min gymnasie utbildning, jag bor själv och har ramlat in i vuxenvärlden på ett sätt som är skrämmande. Det vände från en dag till en annan. Man ska ha koll på allting, man ska vara ordentlig, man ska vara överallt! Appropå att ha ordning och reda, alla papper man ska ha reda på!! SHIT! Jag spyr på det!


Men Nu ska ni få höra! Jag är redan trött.. 20år och jag är redan trött! suck... Jag är trött på att vara trött. Blev trött på gymnasiet, och jag är trött fortfarande.. Jag fumlar runt i världen med en ovisshet. Jag vet inte vad jag vill bli eller vad jag vill hålla på med.? Om det är något som jag blivit intresserad av eller fått upp ögonen för har det slocknat för mig.. Det känns som jag inte kommer utvecklas mer. För om jag nu skulle vilja vara en läkare så GÅR DET INTE! Åh tro mig det funkar inte om någon skulle säga till mig..

-Om du vill bli någonting så kan du det!

Men det funkar inte.. Jag har inga bra betyg, jag kan inte plugga för jag ORKAR INTE!


Det är huuuur skönt som helst att bara vara hemma, softa framför TV, dator, mat och godis åh ja you name it. Men det är ingen framtid! Åh hoppas ingen tror jag vill ha det så. Alla är väl trötta någon gång? Åh jag hoppas det går över snart för min del.. Men kärleken inombords tröttas då aldrig ut! Är gladast för den ömsesidiga kärlek jag får känna och uppleva varje dag!


Trötta gärna ut mig med era kommentarer! =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards