Alla inlägg den 19 november 2007

Av Joshua - 19 november 2007 13:41

En ny vecka, en ny måndag och en ny ledig dag! Jag slöar mig framför datorn och njuter av det! Att spela, ladda ner saker, snacka med vänner och bekanta över nätet, skriva i bloggen osv. är skojj! Somliga röker somliga snusar. Jag sitter framför datorn. Jag erkänner, jag är nog lite beroende. Men whata heck? Spelar det någon roll? Jag mår inte kass av det, det enda som har påverkats är min syn :P Säg vad ni vill om datorberoendet, men jag sitter iaf inte här och fläskar på mig. Jag har ett liv som inte bara är framför skärmen.. Jag har ett arbetsliv, en underbar flickvän, en stor familj som man umgås med och vänner. Så länge det är såå, är det ingen katastrof!?


Over and out!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards