Alla inlägg den 24 november 2007

Av Joshua - 24 november 2007 21:40

Idag var en speciell dag! Ni som inte känner mig ska veta att jag har många olika sidor. På senare tid har denna sida av mig gömt sig bakom en vägg av själviskhet, ignorerande och nästan en form av det helt motsatta, likgiltighet.. Hur kommer detta sig? Som jag nämt innan i min blogg så har jag blivit som alla andra. "Just go with the flow" vad menas med det? The flow är att visa så lite känslor som möjligt. Att vara hård, ointresserad och självisk. Jag säger inte att jag har fallit för djupt. Men jag säger att jag börjar att ta till mig av fel saker.


Det finns mycket gott i vår värld och det vill jag hålla kvar vid! Den sida som varit gömd och lite bortglömd är förstås kärleken. Kärlek som jag kan ge och som jag kan känna. Jag gillar att ha känslan av att vara älskad. Jag gillar att ha känslan av att älska. Idag vill jag ägna min kärlek till min älskade lille storebror! Jag hade äran att planera och förbereda hans svensexa som vi idag överraskade honom med. Jag har haft magont och känt frustration inför allting, men det visade sig bara vara helt i onödan! För det spelar egentligen ingen roll vad man hittar på, det viktigaste är att kärleken finns där. Vi hade kul ÅT Joseph idag! Men framförallt kul MED Joseph!


Ni får ta det här precis hur ni vill. Någon tycker säkert att jag är patetisk..? Men jag skäms inte för mina känslor. Jag är ju trots allt bara en kille som är mänsklig. Jag tror inte att du kommer läsa det här brorsan.? Men jag vet att du vet att jag älskar dig! Min tunnhårige lille storebror Joseph! ;) Du har alltid varit ett fint exempel för mig, och jag uppskattar verkligen dig för den fina person du är! Ni ska alla veta ni som läser det här, att det inte finns något ont i min älskade broder... Kan bara önska all min kärlek och lycka i framtiden för dig och din blivande fru!


Från en blödig yngre broder // Joshua

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards