Direktlänk till inlägg 1 mars 2008

En STOR del av livet..

Av Joshua - 1 mars 2008 20:47

Det var ett tag sen! Man kan säga att jag har mina perioder. Känner jag inte för att skriva så skriver jag inte. Enkelt men tråkigt för er som väntar...


Mycket har känts, mycket har funderats, man kan förändras, ett liv kan vända... Nu ska saker och ting hända!


Jag har gått och grävt ett stort djupt hål. Ett hål som är så djupt att mörkret tränger sig på. Jag har inte varit mig själv. Jag tror att jag varit näst intill så djupt ner man kan hamna. Det har varit mörkt, tungt, dystert och också bittert. Jag har inte haft någon ork, ingen lust, ingen glädje. Jag har tänkt mycket, även i de mest djupaste och mörkaste tankegångarna. Det har känts som om det här livet är gjort för att man ska misslyckas i. Man kan alltid fråga sig hur man hamna där man hamnade. Speciellt när man befinner sig djupt nere i mörkret. Lyckas man ta sig ur skiten så tror jag man inte vill ta tillbaks någonting. För har man en gång fallit ner och sedan lyckats ta sig upp igen, så går man helt plötsligt på annan mark än vad man gjort tidigare. Jag har haft svårt för att smälta att man inte är fullkomlig. Man gör fel, stora som små.. Livet går vidare, men det är bara du som kan ändra på dina fel och brister. Det svaga skola bliva starkt. 


Jag är inte där än gällande många saker.. Jag har lovat mig själv att tag i livet, i MITT liv! Det finns mycket som ska uträttas.

Jag vet att jag kan! För jag har viljan att börja klättra upp mot ljuset.



 
 
Ingen bild

Juden

2 mars 2008 22:31

Låter som en bra insikt som även jag har haft. Otroligt stolt över dig Josh och jag å andra finns här för dig om du behöver något:). Ha det otroligt bra tills vi hörs nästa gång.

//Kram på dig

 
Lina

Lina

3 mars 2008 18:47

Sote Josh!

Jag skulle garna skanka lite av mitt solsken till dig darhemma om jag kunde! Jag mar verkligen helt fantastiskt bra! Livet har ar sa sjukt annorlunda fran hemma... vi vill stanna har for alltid :D Klart jag ska halla tummarna for att du ska hitta jobb. Och vad ar det for hund du skaffat dig??? Hur lange och nar blir du av med den? Hur ar det att bo med pw? Kan du inte skriva om sant man faktiskt undrar i den har nedrans bloggen!;P Jag vet ju ingenting om nat som hander hemma ju!

Ma sa gott nu! Tiden gar snabbt Josh. Langta mindre och lev mer ;) Puss och kram!

http://hawaiilina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joshua - 23 maj 2008 12:45

Jag har funderat, jag har studerat, jag har insett. Insikten har gett mig många känslor.   Jag har under mesta delen av mitt liv undvikit saker som ger ett behov. Ett behov som man kontinuerligt måste ha. Jag pratar om beroende framkallande saker. J...

Av Joshua - 22 maj 2008 22:21

Allt är väl relativt? Men inte nu... Mer åt helvete rent ut sagt. Jag vill bara skita i allt! Dra iväg så långt bort som man bara kan!  Själv..   Mr SUCKER längst ner på the fucking bucket har talat för dagen! 22:22 han drömmer sig bort och önskar!  ...

Av Joshua - 4 maj 2008 23:33

Det var ju ett tag sen sist.. Tiden går fort..   Du som läser detta kan börja fundera på om du någon gång fått iakta något obehagligt, skrämmande eller något som bara gett en jobbig känsla. Du kan även börja fundera på om du någon gång varit i en si...

Av Joshua - 22 april 2008 23:05

Njuuuuter av en 93min lång fotbollsmatch och vad händer 1 sekund innan avblåsning? SJÄLVMÅL!!!!!! ASSÅ!!!!!!!! LIVERPOOL VAD HÄNDER?!?! GÅR INTE BESKRIVA KÄNSLAN JUST NU!...

Av Joshua - 22 april 2008 19:02

Kroppen var så trött, så fysiskt trött igår kväll. Jag somnade inte förrän sent. Huvudet gick på högvarv, rumspolaren hade kompisar på besök vilket inte gjorde saken lättare. Jag somnade och med en känsla av att man bara slumrat till var det dags att...

Ovido - Quiz & Flashcards